נוסע המתנייד באמצעות כיסא גלגלים ו/או קולנועית יכול לעלות לאוטובוס עירוני* (אוטובוס נמוך ללא תאי מטען) באמצעות רמפת הנכים המותקנת בדלת האחורית, זאת במידה וכסא הגלגלים או הקלנועית מקיימים את הקריטריונים הבאים:
רוחב כסא הגלגלים או הקלנועית לא יעלה על 75 ס”מ (ברוטו).
משקל כסא הגלגלים או הקלנועית לא יעלה על 130 ק”ג
אורך כסא הגלגלים או הקלנועית לא יעלה על 120 ס”מ (ברוטו).
הנחות לאנשים עם מוגבלות ולזכאי.ות המוסד לביטוח לאומי
נכה שבידו.ה תעודת נכה (רגילה או דיגיטלית) או תעודה אחרת המאשרת את נכותו שנתן המוסד לביטוח לאומי, נכה צה”ל אשר לו תעודת חבר בארגון נכי צה”ל או נכה פעולות איבה אשר לו תעודת חבר בארגון נפגעי פעולות איבה, זכאים להנחה של 50% ממחיר הנסיעה המלא בכל קווי השירות ברכישת הסדר נסיעה מסוג ערך צבור. שימו לב, ההנחה תקפה רק על תשלום באמצעות “ערך צבור” על נסיעה בודדת ולא על מנויים חודשיים.
ההנחה מתקבלת באמצעות כרטיס רב-קו הטעון בפרופיל נכה או זכאי.
הנחות לעיוורים, מלווים ומאמנים לכלבי נחייה בהכשרה
עיוורים -זכאים לפטור מלא מתשלום דמי נסיעה בכל קודי המחיר ובכל קווי האוטובוס והרכבת, בהצגת תעודת עיוור בתוקף או באמצעות רב-קו הטעון בפרופיל עיוור.
מלווה לעיוור – הינו כל אדם אשר מלווה את העיוור. מלווה לעיוור זכאי להנחה בשיעור של 50% בכל קודי המחיר ובכל קווי אגד. התשלום עבור מלווה לעיוור יכול להתבצע בטעינת ערך צבור על גבי כרטיס הרב קו של העיוור, בהנחה של 50%, המתקבלת במעמד הטעינה.
מאמן לכלב נחייה בתהליך הכשרה – רשאי לעלות לאוטובוס ללא תשלום (הן הכלב והן המאמן פטורים מתשלום) עם כלב נחייה באימון הקשור ברצועה – זאת בתנאי שהמאמן מצויד בתעודה בתוקף של מרכז הכשרה והדרכה והכלב מסומן באמצעות אפודה המזהה את ייעודו לנחייה ואת מרכז ההכשרה וההדרכה שאליו הוא משתייך.
מידה ויש לכם שאלה, הערה, הצעה או תלונה הנוגעת להתאמות הנגישות עבור אנשים עבור אנשים מוגבלות, אנא פנו אל רכז נגישות השירות שלנו, אבירם סימאי, ואנו מבטיחים לבדוק את הפנייה לגופה ולעשות כל שביכולתנו על מנת לשפר ולייעל את השירות עבור אנשים מוגבלות:
טלפון: 04-8549597
דוא”ל: negishut@egged.co.il
כתובת: שדרות מנחם בגין 5, “פארק טק” בית דגן, תד. 150, מיקוד 5020000 – עבור אבירם סימאי.
פנייה כתובה אל מרכז שירות הלקוחות הארצי 3112*
שליחת מסרון סמס למספר 052-6161131
זמן מענה – מיידי, זהה לזמן ההמתנה בתור הטלפוני.
פנייה באמצעות דף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק:
https://www.facebook.com/profile.php?id=61556130641722
זמן מוערך לקבלת מענה ראשוני – עד יום עבודה אחד.
פנייה כתובה אל מחלקת האבדות
שליחת מסרון סמס למספר 052-6161131 | זמן מענה – מיידי, זהה לזמן ההמתנה בתור הטלפוני.
פנייה בדוא”ל ins@Egged.co.il – בירורים בנושא פניות פתוחות בלבד
שליחת דואר אל: בית אגד, שדרות מנחם בגין 5, “פארק טק” בית דגן, תד. 150, מיקוד 5020000, עבור ביטוח אגד
זמן מוערך לקבלת מענה ראשוני – עד יום עבודה אחד.
חשוב לנו לספר שנציגי השירות שלנו עוברים הדרכות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות.
להלן פירוט הסדרי הנגישות במרכזי תחבורה ובעמדות שירות הנמצאים בבעלות או בניהול אגד (במידה והניהול חלקי מצוין החלק לו אחראית אגד).
ניתן לפנות ולבקש מידע על הסדרי הנגישות במרכזי תחבורה שאינם מצויים ברשימה, במרכז שירות הלקוחות של משרד התחבורה 8787*.
טבריה, נהריה, עכו, צפת
נתניה, תל אביב – בקומות התחבורה בלבד, ראשון לציון, אשדוד – ברצפים בלבד (בקניון יש פס מוביל), ירושלים תחנה מרכזית קומה 3.
עמדות הרב קו, קופות הכרטיסים, המחלקות לפניות הציבור , דלפקי המודיעין ומחלקות האבדות במתקני תחבורה מרכזיים של אגד נגישות בהיבטים המפורטים:
המכשירים האוטומטיים להנפקת כרטיסי נסיעה וטעינת חוזים מאפשרים לטעון חוזים בכרטיס הרב קו ולהדפיס כרטיסי נסיעה לנוסע אשר רכש את הכרטיס מראש באמצעות מרכז שירות הלקוחות, האתר או האפליקציה שלנו.
בכל מקבץ מכשירים קיים מכשיר נגיש אחד לפחות לנוסע עם מוגבלות בניידות. מכשיר זה יהיה בגובה מתאים, כאשר לצדו מרחב תמרון ומובילה אליו דרך נגישה.
אתר האינטרנט השיווקי שלנו (https://derechegged.co.il/) נגיש ברמה AA